پلمپ واحد پرورش بلدرچین

نطنز- رییس شبکه دامپزشکی نطنز گفت: در راستای حفظ و حراست از صنعت طیور شهرستان نطنز با اخذ حکم قضایی یک محل غیرمجاز پرورش بلدرچین در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سیدمحمد مهدی نظام‌طاهری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با بیماری‌های واگیردار طیور و همچنین پایش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، کارشناسان دامپزشکی شهرستان با بازدید از محل غیرمجاز پرورش پلدرچین در این شهرستان، با همکاری عوامل نیروی انتظامی و اخذ حکم قضایی، این محل غیرمجاز را پلمب کردند.

رییس شبکه دامپزشکی نطنز گفت: پرورش طیور در واحدهای غیرمجاز احتمال بروز و شیوع بیماری‌های واگیردار طیور را افزایش می دهد، که این امر تهدیدی برای واحدهای پرورش مجاز و تحت نظارت دامپزشکی است.

وی افزود: در راستای حفظ و حراست از صنعت طیور شهرستان با افرادی که اقدام به پرورش طیور صنعتی به صورت غیر مجاز می کنند، برخورد قاطع و قانونی انجام و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


بادرود رسانه پرورش ,طیور ,نطنز ,شهرستان ,دامپزشکی ,غیرمجاز ,پرورش بلدرچین ,بیماری‌های واگیردار ,واگیردار طیور ,پرورش طیور ,غیرمجاز پرورش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مارال صنعت تریلر شركة الاس بارزين خانه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دبستان شاهد جعفر صادق میبد پژوهشی حوزه علمیه الزهراء(س) خلخال آشنایی با انواع سایت خوب و مفید Payam Rostamani کرد پلیر